piątek, 17 czerwca 2011

Witam !!

W związku ze zorganizowanym spotkaniem  członków Którzy najbardziej udzielają się w stowarzyszeniu, chce wszystkim pokazać co tak naprawdę ukrywają użytkownicy, członkowie byłego SOK . Tak naprawdę nie wiem od czego zacząć ! W ''stowarzyszeniu '' już od dość dawna się nie udzielałam pomimo to dostałam e-maila który poinformował mnie o wyżej wymienionym spotkaniu , weszłam na strone,forum . . tak naprawdę nic się nie zmieniło . . garstka użytkowniików którzy dyskutują o tym co zrobić żeby pomóc stanąć na nogi forum. Również skład ''zarządu'' się nie zmienił , dalej zarządcą była działająca co prawda na szkodę A. Ilińska
Na spotkaniu w sumie nie wiele się działo . Wystąpiłam z inicjatywą stworzenia Klubu . Zresztą i tak całe SOK było nielegalne i używało nazwy Stowarzyszenie choć . . wcale nim nie było i nie miało z nim nic wspólnego . . W końcu udało nam się namówić panią Alicje do zmian i do oddania Klubu w ręce innej osoby. 

A wiec w najbliższym  czasie zmienimy nazwy , e-maile itp.
Nasza nowa tymczasowa nazwa
Klub Ochrony Królików ''Uchacz''
Uchacz to skrócona nazwa Klubu, od imienia mojego pierwszego królika ! . .
Witam was również jeszcze raz serdecznie jako przewodniczący klubu ''uchacz''
Mam nadzieje że pomimo wielu błędów jakie popełniła moja poprzedniczka państwo nie  zrazili się do nas do końca !

Z Poważaniem
Kamila Kowalska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz